Gouden Lotus Thailand

Daar gaan ze weer !

Hallo en welkom op onze reisblog!

Wegens overweldigend succes tijdens onze Zuid Afrika reis en na aandringen van Berrie en Anneke besloten om toch weer een blog bij te gaan houden van onze rondreis De Gouden Lotus door Thailand, betekent wel weer ieder avond laat slapen helaas

We vertrekken op 17 november en hopen weer thuis te zijn op 8 december

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Overigens heb ik iedereen die ons gevolgd heeft door Zuid Afrika weertoegvoegd. Stel je hier gen prijs op? Dan gewoon ff afmelden.We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met onsmeereist!

Groetjes,

Hans enAlie en Berrie en Anneke

Reacties

Reacties

Jan uut Grunn

Sterk plan, genieten maar weer.

Marco

Gaaf, ik kijk nu al uit naar jullie reisverhalen, enne geniet ervan! ?

Maja

Leuk weer om jullie verhalen te mogen lezen.
Fijne reis alvast

Mechtild

Natuurlijk volgen we jullie weer , kijk er weer naar uit . Nog veel voorpret en alvast een hele fijne mooie reis !

Berrie

Goed bezig Hans. Ik ben trots op je. Het gaat wel lastig worden om al die plaatsnamen foutloos te tikken. ?

Paul

Heel veel plezier en kijk uit naar de verhalen!
Gr
Je bruurke

Rene

Veel plezier en geniet ervan.

Paul Brouwer

Ik wens jullie een hele fijne reis en ik kijk uit naar jullie verhalen en foto,s

Kees

Mooi vooruitzicht. Ik kijk er naar uit om jullie “te volgen”. Let wel op wat je daar eet Hans?

Marjo en Annemieke

Jullie hebben de smaak ook goed te pakken. Smaakt naar meer he ! Veel plezier daar.

Tineke

Wij gaan jullie zeker volgen , goede tros alvast , groetjes

Eric Visser

Fijne reis en mooie verhalen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!