Gouden Lotus Thailand

Dag 1 Phuket

Zo de komende 3 dagen relaxen bij het zwembad , op het strand en vooral voor de dames winkelen op Phuket.
Vanmorgen nog een strandwandeling gemaakt, het leek wel of we op een strand aan de zwarte zee liepen, het stikt hier van de Russen nl.
En daar is niet iedereen blij mee, die lui zijn een partij onbeschoft bv. bij de buffetten, ze scheppen maar door en eten vervolgens maar de helft op. We hebben het meegemaakt in Bangkok dat restaurants 500 Bath extra laten betalen als je iets hebt opgeschept en het niet opeet. Overigens geldt dit ook voor de Chinezen die zijn mogelijk nog irritanter maar die ervaring hadden we ook al uit de USA.
Morgen gaan we nog ff de oude stad bezoeken met een taxi want de 12 persoons hotelshuttle was al volgeboekt.
Het door iedereen voorspelde super slechte weer is tot nu toe uitgebleven gelukkig.
Het stikt hier van de restaurant’s met en zonder rijst, dus kunnen we ons tegoed doen aan alle lekkernijen. Voor Berrie is dit een Walhalla want visrestaurants zijn hier in overvloed. Vanavond gaan we ons dan ook aan de vis wagen.
Moet er nu, liggend bij het zwembad niet aan denken eind van deze week weer in ons koude kikkerland te moeten vertoeven.
Volgens Michiel kunnen we als we straks met pensioen zijn hier als een prins zelfs met personeel onze oude dag slijten.
Klinkt goed eigenlijk. Eerst nog wel ff Thai leren, als dat gelukt is zijn we weg.

Theo 's-Hertogenbosch

Super Jaloers op jullie, geniet er nog even van.

Jolanda

Klinkt goed, genieten nog zolang het kan. ?

Rene

Nu even van de rust genieten.
Denk nog niet aan het koude kikkerland.

Mechtild

Wat leuk om te lezen weer allemaal, geniet nog van jullie laatste dagen daar !